Back to top

Дизайн серії етикеток для морепродуктів ТМ Silver Food

Дизайн серії етикеток для морепродуктів ТМ Silver Food

Ірина любила морепродукти. Вона обожнювала їх в будь-якому вигляді – в салатах і в паельї, в суші і в морських коктейлях. У ресторанах або кафе Ірина в першу чергу обирала страви з морепродуктами, і вдома у неї завжди було кілька упаковок мідій, кальмарів, рапанів або морських водоростей.

Ірина вважала морепродукти не просто модним захопленням, а дійсно корисним, легким і смачним елементом харчування, натуральним джерелом йоду і маси інших життєво важливих мікроелементів

Буваючи за кордоном, Ірина дивувалася розмаїттям представлених в магазинах дарів моря. І з радістю помічала, що у вітчизняних магазинах вибір ставав все більшим і кращим.

І сьогодні, розглядаючи вітрину з морськими делікатесами, вона звернула увагу на презентабельні, дуже стильні баночки. Вони різко відрізнялися від інших своїм зовнішнім виглядом і красивою етикеткою – темною, матовою, з срібним строгим шрифтом і лаконічними кольоровими зображеннями продукту.

Зацікавившись, Ірина взяла одну з баночок. Етикетка була дуже приємною на дотик і викликала відчуття якості, якій можна довіряти. Це була серія морепродуктів від української торгової марки Silver Food – рапани в маслі, підкопчені, по-провансальски і кілька видів салату з водоростей чука.

Не роздумуючи, Ірина купила і собі, і на подарунок подрузі, до якої збиралася в гості. І хоча подруга була дуже прискіпливою, Ірина не сумнівалася, що такий подарунок їй точно сподобається.

Клієнт:

ТОВ «Сільвер Фуд»

Про клієнта

ТОВ «Сільвер Фуд» є одним з провідних українських підприємствах харчової промисловості, що спеціалізуються на переробці риби та морепродуктів.

Країна:

Україна

Рік:

2021

Категорія:

Етикетки, Етикетка для морепродуктів, етикетки для продуктів харчування

Завдання

Розробка дизайну етикеток для нової лінійки морепродуктів – 4 видів консервованих рапанів і 4 видів салату чука з морських водоростей.

Запит клієнта

Етикетки для морепродуктів повинні привертати увагу покупців, візуально виділятися на полицях супермаркету, містити ілюстрації відповідно до найменування продукту і при цьому відповідати стилістиці раніше розробленої нами упаковки для сьомги і товстолоба ТМ SilverFood.

Тенденції дизайну

Можна спостерігати кілька основних напрямків дизайну упаковки і етикетки морепродуктів, що відповідають маркетинговому позиціонуванню товару.

Перший – це презентація продукту як преміального делікатесу, другий – упор на користі для здоров’я. У першому випадку дизайн підкреслено презентабельний, вишуканий, такий, що обігрує тему подорожей, дорогих ресторанів і розкішного способу життя. У другому випадку акцент робиться на екологічній складовій, наявності корисних мінералів і елементів, легкості для організму і формуванні потреби включити продукт в щоденний раціон. Ще одним напрямком можна вважати тему екзотичності морепродуктів і позиціонування їх як нового, цікавого для споживача продукту.

Ексклюзивними елементами дизайну можуть бути зображення або фотографії як самих дарів моря, так і готових страв, морська атрибутика, персонажі, що демонструють задоволення від придбання та споживання продукції.

Ідея

Приступаючи до розробки дизайну, ми брали до уваги нестандартну форму банки, в якій продукція потрапляє в торгову мережу. Банка циліндрична і дещо вища, ніж більшість, представлених на ринку. Кришка має широкий золотистий обідок. Оригінальний зовнішній вигляд банки та кришки задають ексклюзивний тон дизайну.

Україна, на жаль, поки відстає від європейського ринку морепродуктів. Тому наповнення цієї ніші якісною продукцією є важливим завданням, в якій дизайн упаковки відіграє ключову роль, оскільки саме він визначає первинний вектор знайомства споживача з новим товаром.

Ми прагнули гідно презентувати нову лінійку продукції, привернути до неї увагу вітчизняних покупців і завоювати їх довіру першокласним сучасним дизайном.

Було вирішено відмовитися від фотографічних ілюстрацій, замінивши їх мінімалистичною і виразною графікою. Концептуальним рішенням стала преміальна палітра дизайну – сильвер шрифт на чорному фоні, що безпосередньо асоціюється з назвою бренду.

Результат

Розроблено серію етикеток для нової лінійки морепродуктів. Особливістю дизайну стала самодостатня лаконічна графіка шрифтів і зображень, трендові поєднання срібного тексту і матового чорного фону.

Графічний дизайн був доповнений поліграфічними ефектами, що дозволило значно посилити візуальну привабливість етикеток і надати їх поверхні унікальних тактильних властивостей.

В результаті були отримані стильні, дуже красиві, новаторські етикетки преміального рівня.

Хочеш продавати більше? Оформи свою продукцію красиво. Замов дизайн етикеток прямо зараз.






    Ще роботи