Back to top

10X NUTRITION

Енергія. Імпульс. Ритм. Концентрація сили. Відновлення резервів. Досягнення мети. Форма. Стиль життя. 10X NUTRITION.

Сьогодні у Марини був насичений день. Втома давалася взнаки. І рішучість піти в зал після роботи танула з кожною хвилиною. Марина заглянула в свій рюкзак. Чи все вона взяла з собою? Пропуск в спортклуб, костюм, кросівки, рушник, вода та баночка вітамінів 10X NUTRITION.

Виразна етикетка для вітамінів нагадала про те прекрасне почуття, яке з’являється після тренування. Коли проходить напруга, але залишається тонус. Коли відчувається м’язова радість і наснага. Дивлячись на етикетку, вона згадала тренера Олега. Його налиті вени в жимі. І швидкі, майже невловимі рухи в спарингу.

Саме Олег порадив Марині 10X NUTRITION, сказавши, що вибираючи спортивне харчування для себе, зупинився на цьому бренді. Марину відразу підкорив сильний дизайн етикетки. Динаміка кольору, гра контрастів, потужна типографіка. Це так пасувало за стилем до її світовідчуття. До прагнення досягти чогось більшого.

Їй подобався фітнес. Їй подобався Олег. Їй сподобався 10X NUTRITION.

Марина застебнула рюкзак і рішуче попрямувала на тренування.

Клієнт:

10X NUTRITION

 

Про клієнта:

Мережа магазинів спортивного харчування Fitness Factor, яка є дистриб’ютором угорського бренду на території України. Власники компанії живуть своєю справою вже 26 років, пропагують культуру фітнесу.

 

Країна:

Угорщина

 

Рік:

2020

 

Категорія:

Торгова марка, неймінг, лого, етикетка, розробка лінійки етикеток (25 шт), візуалізація

Завдання

Розробка лінійки етикеток для спортивного харчування.

Запит клієнта

Дизайн етикеток має бути універсальний, спрямований як на чоловічу аудиторію, так і на жіночу. Зовнішній вигляд продукту має асоціюватись з європейським походженням, адже продукція бренду виробляється в Європі.

Тенденції дизайну

Зовсім недавно, в тренді були графічні рішення, що використовують кристалічні гратки, структури молекул та ін. Сьогодні тенденції дизайну вітамінів та й дизайну загалом спрямовані в бік здорового образу життя, натуральності продукції, екологічності. При цьому графічні мотиви можуть бути більш агресивні та динамічні.

Ідея

За основу були взяті різкі геометричні форми, які гармонійно поєднуються з типографікою і яскраві градієнти, які все ще залишаються модними. Так як лінійка продукції буде представлена у чорній тарі, обраний градієнт – фіолетово-рожевий – задовольнить запит клієнта та приверне увагу цільової аудиторії. Жирні динамічні шрифти з натяками засічок підкреслюють мотиви сили, енергії.

Результат

У процесі створення варіантів неймінгу і логотипу, вибір клієнтів припав на варіант «10Х», що ідейно відображає приріст сили, енергії у десятикратному розмірі.

Для логотипу спеціально розроблений “спортивний” шрифт, який поєднує в собі різкі та плавні лінії, символізуючи силу та гнучкість.
Кожне найменування продукції підкреслене кольоровою гамою, яка асоціативно близька до виду продукції. Наприклад Omega 3 – оранжевий колір, вітаміни Ca, Mg, Zn – зелений колір тощо.

Додайте сили своєму бренду. Замовте неймінг та дизайн в студії ТСД.






    Ще роботи