Back to top

Дизайн етикеток для морської продукції ТМ «Віксус»

– Дивись, Василь, щось новеньке, – сказала Петрівна, розглядаючи вітрину з рибною продукцією, – давай спробуємо!

Вона дістала упаковку з акуратною етикеткою, яка відрізнялася від інших колірним рішенням фону, що нагадував морські хвилі, чіткими написами та виразним логотипом ТМ «Віксус».

– До речі, тут є ще дещо з цієї серії, дивись, оселедці, крабові палички, ставрида, – і таке свіже і апетитне! Хочу!

Клієнт:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Віксус»

Про клієнта:

Оптовий продавець з м. Рівне. ТОВ «Віксус» займається імпортом та продажем свіжомороженої риби та рибної продукції

Країна:

Україна

Рік:

2021

Категорія:

Етикетки, Самоклеючі етикетки

Завдання

Створення нового дизайну серії етикеток для пресервів ТМ «Віксус» з метою покращення презентабельності продукції та, як результат, збільшення обсягів продажу.

Етикетки повинні бути сучасними, стильними та помітними, підкреслювати конкурентні переваги продуктів: відмінні смакові якості, унікальність рецептури та суворе дотримання технологічних норм виготовлення, екологічність, якість та безпеку продукту.

Запит клієнта

Розробити дизайн етикеток для морепродуктів ТМ «Віксус» для нового продукту (креветки із сурімі в олії зі спеціями) та існуючого (пресерви оселедець «матьє» філе-шматочки), який буде базовим для маркування різнопланового асортименту компанії (овочевих салатів, закусок, салатів з ламінарії).

Бажаний стриманий дизайн, допускається наявність фотографій або ілюстрацій, але їх використання не обов’язково; стиль шрифтів – строгий; колірна гама – темний фон, наприклад, темно-синій або темно-бірюзовий, у тому числі з білими, сріблястими або золотистими тонкими лініями; можливий об’ємний ефект, наприклад луски або хвилі. При цьому треба врахувати вимогу універсальності, щоб концепція дизайну підходила для маркування решти продукції компанії.

Небажаними елементами є чорний колір як основа, оскільки на ринку досить аналогічної продукції з подібною колористикою, а також засилля кольорів, тривіальні зображення, наприклад, рибки, кораблики.

Тенденції дизайну

У дизайні упаковки морепродуктів на ринку України, ЄС та США існують певні особливості: природні образи та патерни, плавні округлі форми та лінії, «крафтовий стиль», меншою мірою – пастельні кольори та колажі. 

Елементами дизайну упаковки риби та морепродуктів можуть бути реалістичні морські пейзажі, фото продукту та спосіб подачі, прозорі вікна, що передбачають безпосередній огляд вмісту.

При цьому в цілому помітна надмірність однотипних графічних образів та використання стандартних шрифтів, дизайни та логотипи багатьох торгових марок довго не оновлюються, більшість фото виглядають неактуально.

Однак також присутні маркетингові стратегії та дизайнерські рішення, які будуються не тільки на основі потреб цільової аудиторії, але й пропонують сміливі абстрактні рішення.

Ідея

Цей проект є продовженням нашої співпраці із замовником. Для компанії «Віксус» ми розробили логотип, який став одним із ключових елементів нового дизайну етикеток.

Нашою метою стало створення якісного та оригінального дизайну без зайвих елементів (плашки, заливки, стокові фото), що ідеально реалізується під час друку, і який, за бажанням, можна збагатити поліграфічними ефектами для надання етикетки рельєфності та тактильної виразності.

Смисловим елементом вирішено було зробити патерн морської стихії, який з одного боку, відповідає специфіці продукції, з другого – досить нейтральний і може стати об’єднуючим концептом для серії етикеток.

Результат

На замовлення компанії «Віксус» ми розробили унікальний дизайн етикеток для риби та морепродуктів. Завдяки стилізованому фону з паттернами з хвиль, трендовій та свіжій колірній гамі, чіткій типографіці та правильному розміщенню візуальних акцентів вийшли виразні, помітні етикетки, які гідно представляють продукцію бренду.

Бажаєте підвищити продаж продукції? Замовте дизайн етикеток у студії ТСД






    Ще роботи