Back to top

Редизайн логотипу та дизайн упаковки для кави ТМ Standard Coffee

Енергія перемоги! Бити ворога треба на всіх фронтах. Потужна зброя, непереможна воля – ось що потрібно на війні. Міцні траки для танків та міцні бліндажі, міцна дружба, міцне слово. Міцна кава. Кава, зроблена за нашим Українським Стандартом. Гарно обсмажена, смачна, така, що заряджає бадьорістю та надає наснаги. Кава, що викликає вибух відчуттів, насичений та динамічний, як візерунок на упаковці.

Клієнт:

Standard Coffee

Про клієнта:

Патріоти, закохані в каву і Україну, купажують, смажать, вкладають душу, пригощають, та примножують енергію. Разом до перемоги!

Країна:

Україна

Рік:

2021, 2022 

Категорія:

Етикетки, Етикетки для продуктів харчування, Етикетки для кави, Упаковка, Лого, Редизайн

Запит клієнта

Швидко та ефективно оновити логотип ростерії, зробити його більш виразним та створити сучасний дизайн до упаковки кави ТМ Standard Coffee з урахуванням широкого спектру авторських блендів.

Тенденції дизайну

Новий український дизайн 2022 – це унікальна суміш патріотизму та світових трендів. Він натхненний та бойовий, миттєво реагує на події та настрої, відображає актуальні тенденції та спонукає до дій.

Ідея

Завдання було комплексним, оскільки в дизайн упаковки для кави було вирішено включити оновлений логотип як невід’ємний атрибут бренду.

Створення упаковки кави ускладнювалося тим, що сортів та видів продукції ТМ Standard Coffee досить багато, і треба було терміново розробити універсальний дизайн, який би, з одного боку, брендував продукцію, а з іншого, демонстрував її різноманітний асортимент. 

У дизайні треба було врахувати, що замовник виходив за межі оптових та корпоративних замовлень, і починав позиціонуватися у різних точках продажу сегменту horeca. Етикетка для кави в зернах мала бути стильною та презентабельною, щоб стати прикрасою інтер’єру кав’ярні, декорованої за допомогою пакетів кави, а сам продукт міг би бути обраним споживачами на подарунок. 

Редизайн логотипу полягав у наданні йому завершеної форми без втрати динамічності. Головним елементом лого кави був характерний персонаж – бородатий бариста, експерт у обсмажуванні кавових зерен. Метою дизайнерів було зробити цей образ більш харизматичним, щоб він запам’ятовувався з першого погляду та міцно асоціювався з брендом.

Результат

Роботу було успішно завершено, ми розробили стильний, сучасний, виразний дизайн упаковки для кави світового рівня. Більше того, завдяки професійній роботі студії ТСД з’явилась блискуча маркетингова стратегія розвитку нового бренда. Замовник був дуже задоволений результатом.

Але розпочалася війна, і вона внесла свої корективи. Змінилося життя та свідомість. Сформувалося чітке розуміння того, як має виглядати справжня українська кава воєнного часу, який меседж повинен нести дизайн упаковки. І образ на логотипі набув нового змісту. Це побратим, волонтер, підприємець, патріот, людина, яка концентрує свої зусилля заради перемоги і підтримує свій народ тим, що може, що має, що вміє найкраще. Було вирішено оновити дизайн упаковки для кави, зробити його сильнішим, актуальнішим, більш душевним та «своїм», що й було виконано нашими фахівцями. 

Проєкт створений на високому професійному рівні. Форми та лінії можуть бути відтворені на будь-яких матеріалах без втрати читання.

 

Зарядіть свій бренд енергією перемоги. Замовити дизайн логотипу та дизайн упаковки на замовлення






    Ще роботи