
Ковбасні вироби є популярним і затребуваним продуктом. Бутерброд з ковбасою традиційно вважається універсальним перекусом, святковий стіл рідко обходиться без ковбасної нарізки і салату з докторською ковбасою, а діти обожнюють ніжні сосиски.
Маркетингові дослідження показують, що основними факторами, які впливають на вибір покупців, є особисті смакові звички, ціна ковбаси, довіра до бренду, зовнішній вигляд продукції і дизайн етикетки.
Ковбасний ринок України: дизайн упаковки і етикетки
Ринок ковбасних виробів України достатньо розвинений і сегментований. Майже 70% його обсягу займають варені ковбаси, сосиски і сардельки, близько 17% – напівкопчені ковбасні вироби, а сиров’ялені та сирокопчені делікатеси – приблизно 10%.
Переважна більшість споживачів віддає перевагу продукції вітчизняного виробництва, вважаючи її більш смачною, якісною і доступною. Тому частка імпорту ковбасних виробів на українському ринку становить всього 1%.
Ще однією специфікою українського ковбасного ринку є обмежене видове різноманіття продукції. Наприклад, сервелат і салямі випускаються багатьма виробниками. І без етикетки, виключно візуально, ідентифікувати аналогічну продукцію різних торгових марок досить складно.
Дизайн упаковки та етикетки для ковбаси дає можливість виробникам виділитися серед конкурентів, залучити свого покупця і підвищити продаж.
Дизайн етикетки 2020: 3 популярні стилі в дизайні етикетки для ковбаси
Наразі чітко виділяються три тренди дизайну етикеток для ковбаси.
1. Дизайн етикетки для ковбаси в європейському стилі. Досить стриманий і раціональний. Можна сказати, класичний. Основний акцент робиться на типографіці. Шрифтами виділяється назва продукту і торгової марки. Фон етикетки найчастіше світлий, неяскравий, може містити спокійні геометричні патерни – смуги, хвилясті лінії.
2. Преміальний дизайн етикеток для ковбаси. Відрізняється підкреслено дорогим зовнішнім виглядом. Містить золоті або срібні елементи, тиснення, шрифти із зарубками, фони з рослинними візерунками або ілюстраціями. Демонструє елітне позиціонування продукції.
3. Сучасний стиль в дизайні етикеток для ковбасних виробів. Лаконічний, креативний, авангардний. Такі етикетки відразу впадають в очі своєю неординарністю. Цей стиль дизайну доцільний для просування нових рецептур ковбасних виробів і позиціонування бренду як такого, що йде в ногу з часом.
Тенденції дизайну етикетки і упаковки для ковбаси на 2020 рік
Візуальне враження від дизайну самоклейної етикетки або упаковки для ковбаси при її виготовленні в друкарні може бути посилено тактильними ефектами – імітаціями різних матеріалів, текстур, створенням відчутного на дотик рельєфу. Тому професійна розробка дизайну етикетки завжди враховує можливості поліграфічних технологій.
Замовити дизайн етикетки для ковбаси, сосисок, сардельок, ковбасок ви можете прямо зараз, подзвонивши нам за телефонами, вказаними в контактній інформації або заповнивши форму зворотного зв’язку.