Back to top
, Світові тренди графічного дизайну 2023: брендинг, етикетка та упаковка

Які тренди графічного дизайну визначатимуть 2023 рік? Представляємо вашій увазі ТОП-7 тенденцій сучасного графічного дизайну, які безпосередньо стосуються брендингу, етикетки та упаковки.

1. Дизайн, створений штучним інтелектом

Дискусії щодо дизайну, створеного штучним інтелектом точаться вже давно. На їх тлі еволюція штучного інтелекту продовжується, його алгоритми невпинно удосконалюються, i багато дизайнерів та агенцій відкрито чи не дуже, використовують їх в своїй роботі. 

 

тренди графічного дизайну 2023

Рецепт, назву та дизайн етикетки джину Monker’s Garkel створив штучний інтелект.  Джерело barout.media

 

Запущений в кінці 2022 року Chat GPT , не лише дає поради, як створити дизайн логотипу, етикетки чи упаковки або розробити фірмовий стиль. Цей потужний штучний інтелект і сам може створювати ілюстрації. 

 

тренди графічного дизайну 2023

Книга Alice and Sparkle, написана та ілюстрована штучним інтелектом Chat GPT . Джерело time.com

 

Ми не будемо обговорювати переваги та недоліки такого підходу, просто констатуємо факт, що дизайн за допомогою штучного інтелекту, безумовно, входить в топ трендів 2023. 

 

2. Експресивна типографіка

Новий рік – нова шрифтова естетика.   Накреслення літер та обриси слів привертають увагу та несуть особливий емоційний зміст. Типографіка 2023 виходить за межі правил. Вона додає дизайну індивідуальності. Назви продуктів та брендів, логотипи, слогани сприймаються не лише розумом, а й почуттями. Завдяки виразній типографіці створюється міцний асоціативний зв’язок з цільовою аудиторією. 

У тренді шрифти різної ширини, глибини та розмірів – згущені, жирні, спотворені, хвилясті. При цьому перевага надається важкочитабельній типографіці. 

 

тренди графічного дизайну 2023
Дизайн  Patkos

3. Рукописні шрифти

Звісно, написи від руки та стилізовані під них шрифти існують вже давно, але сьогодні все більше і більше великих брендів використовують їх у своїх дизайнах. 

Дизайнери коригують наявні літери або створюють власні рукописні шрифти з нуля.  Такі елементи можуть зробити дизайн більш цікавим і підвищити довіру до бренда, наділивши його власним характером.

 

тренди графічного дизайну 2023 Дизайн Amy Hood

 

Український дизайн як виклик війні

Дизайн TCD studio

4. Мінімалістичний вінтаж 

Вінтажний стиль дизайну відсилає до колишніх часів. Вінтаж асоціюється з щирістю, душевністю, увагою до деталей. У людей старшого віку такий дизайн викликає щасливі спогади юності, для молоді він новий, а отже, цікавий. У будь-якому випадку, кількість поціновувачів вінтажу зросла настільки, щоб зробити його трендом сучасного дизайну.   

Графічний дизайн 2023 року пропонує поєднувати вінтаж з мінімалізмом, обираючи найкраще з обох стилів та відкидаючи зайві елементи. Результатом такого підходу має бути чистий, вишуканий, позачасовий дизайн.

 

тренди графічного дизайну 2023

Дизайн Aleksander Savic

 

тренди графічного дизайну 2023

5. Фірмові ілюстрації

Цей тренд отримав значний поштовх кілька років тому, після того, як бренди Dropbox і Mailchimp інвестували у власні стилізовані ілюстрації. Тепер він поширився і серед менших брендів. Навіть персональні бренди використовують спеціально створені зображення та піктограми, щоб розширити свої можливості та побудувати власний унікальний стиль.

Якщо все зроблено правильно, ці фірмові ілюстрації настільки оригінальні та впізнавані, що можуть швидко стати синонімами самих брендів, навіть якщо їх відокремити від логотипу. 

 

тренди графічного дизайну 2023

Джерело dezeen.com

 

тренди графічного дизайну 2023

 Дизайн Hueso Studio

6. Тиснення фольгою

Одним із найбільших трендів графічного дизайну 2023 року є тиснення фольгою. Це ефективний спосіб збагатити дизайн, додати розкоші та стилю друкованим матеріалам. Для брендів тиснення фольгою є можливістю підняти свій рівень, привернути увагу покупців, зробити зовнішній вигляд своєї продукції більш респектабельним та витонченим.

Існують практично безмежні можливості застосування фольги в дизайні етикеток та упаковки. Наприклад, за допомогою золотої фольги можна надати етикеткам вишуканості, а використовуючи різнокольорову фольгу, зробити їх більш футуристичним.

 

тренди графічного дизайну 2023

Дизайн Tessa Portuese

7. Фотографії в дизайні

У той час як у соціальних мережах фотографії повільно поступаються місцем відеороликам, в дизайні вони завойовують все більш міцні позиції. Тепер компанії сміливо ламають шаблони і активно включають зображення у свою айдентику, в дизайн етикетки, упаковки, друковану рекламу і навіть у дизайн логотипів. 

При цьому важливо використовувати фотографії, які відповідають повідомленню, яке ви намагаєтеся донести у дизайні. Якщо раніше широко використовували стокові фото, які виглядали уніфікованими та неживими, то зараз фішкою тренда є власні оригінальні фотографії або креативні способи використання наявних фото.

 

тренди графічного дизайну 2023

Дизайн Studio Badal Patel

Замовити трендовий дизайн та брендинг

Якщо вам потрібен логотип, фірмовий стиль, рекламні матеріали, етикетки або упаковка для вашого товару, звертайтеся до студії дизайну ТСД. Наші фахівці завжди в курсі всіх трендів та нових тенденцій графічного дизайну. Ми створимо для вас найкращий дизайн, який відповідає вашим вимогам та посилить позиції вашого бренду на ринку.  

Щоб замовити дизайн для вашого бізнесу, заповніть форму