Back to top

Розробка айдентики, етикетки, упаковки

Предметная фотосъемка

Більше 70-ти відсотків інформації людина сприймає очима. Цей факт підтверджується ефективністю зовнішньої і тизерної реклами, які неодмінно містять у собі не тільки текстове, а й візуальне повідомлення.

Інтернет-маркетологи стверджують, що правильно зроблені знімки сприяють продажам товару, що демонструється в буквальному сенсі цього слова. Саме тому наявність якісних фотографій на корпоративних сайтах, сайтах-візитках і в інтернет-магазинах – ще один потужний інструмент, який збільшує кількість замовлень вашої послуги або продукту.

І на десерт ділимося інформацією про те, завдяки чому нам вдається створювати фотографії які продають, і які типи знімків ви можете замовити в нашому брендинговому агентстві прямо зараз.

Техніка та допоміжне обладнання

Ми використовуємо сучасну професійну фототехніку та оптику від відомих світових брендів Canon і Nikon.

Безумовно, для ефективної роботи фотографа необхідний правильне світло. Для отримання якісного знімка наш фотохудожник враховує і вміло комбінує такі характеристики світла, як: джерела світла, інтенсивність світлового випромінювання, спектральний склад світла та інші нюанси, завдяки яким можна домогтися незвичайних і привабливих художніх ефектів.

Простими, але від цього не менш важливими, в створенні якісних знімків є спеціальні пристосування: фільтри, бленди, світловідбивачі, spot-насадки, маски Гобо, різні фони та реквізити. Специфічні аксесуари дозволяють створювати рекламні знімки самих різних типів, серед яких каталожна, іміджева та предметна фотографія.

, Як ми створюємо фотографії, які здатні продавати?

Предметна та каталожна фотографія

Головна мета предметної та каталожної фотографії – реклама певних товарів на сайтах-візитках, в інтернет-магазинах, паперових і електронних каталогах. Такі знімки повинні демонструвати переваги пропонованого продукту, тому часто реалізуються на білому фоні, який не привертає погляд потенційного покупця до зайвих деталей.

Іміджева фотографія

Знімок іміджевого формату відрізняється тим, що несе в собі певний сюжет і є постановочним. Якісні іміджеві фотографії – своєрідний візуальний шифр, здатний проникати в підсвідомість людини. Такий знімок створений для того, щоб впливати на людей, тому часто використовується в зовнішній і журнальній рекламі, а також в доповненні офісного інтер’єру представницькими зображеннями товару компанії.

Ознайомитися з нашими фотографіями, які вже успішно просувають бізнес інших підприємств, ви можете в нашому творчому розділі «Фотостудія».