Back to top
утвердить дизайн

Створення дизайну – складний процес, одним з найголовніших етапів якого є затвердження концепції. Для того, щоб конкретизувати кінцеві цілі та напрям роботи, студія дизайну представляє концепт-дизайн – візуалізацію проекту, яка дає загальне, але досить вичерпне уявлення про кінцевий результат.

І ось дизайн-студією проведена грандіозна попередня робота, придумана чудова ідея, запропоновано її креативне втілення. Здавалося б, все просто ідеально. Справа залишилася за малим: презентувати концепт-дизайн, щоб замовник зрозумів ваш задум, перейнявся їм і вирішив, що це дійсно те, що йому потрібно.

Отже, що треба пам’ятати, для того, щоб презентація була успішною, і концепт-дизайн був затверджений.

створення дизайну

Презентація концепції дизайну: стратегічна частина 

Опишіть свою ідею дизайну, приведіть вагомі аргументи, чому ви обрали саме її. Покажіть референт – приклади аналогічних продуктів, які послужили натхненням. Наприклад, зразки фірмового стилю, трендові етикетки або упаковки.

Презентуючи концепцію дизайну, спирайтеся на характер і місію продукту, сферу діяльності та ідеологію замовника. Поясніть, як ваш дизайн їх відображає.

Розкажіть про цільову аудиторію. Зупиніться на ефекті, який ваш дизайн повинен зробити на споживача, як мотивувати, які емоції викликати.

Концепт-дизайн: візуалізація проекту 

Демонструючи візуальні складові дизайну, зверніть увагу на такі аспекти, як колір, зображення, типографіка, композиція, особливості форми, можливості використання анімації або інтерактивних елементів.

Обгрунтуйте вибір основного та супутніх тонів в дизайні, розстановку кольорових акцентів. Зупиніться на деталях і їх значенні, наприклад ступеня інтенсивності тіней, типі градієнта або характері фону. Ілюструйте все наочними прикладами. Говорячи про кольорове рішення дизайну, поясніть, який вплив воно справить на споживача.

Покажіть, якими будуть шрифти, їх поєднання, розмір, можливості адаптації. Не забудьте про приклади використання обраної типографіки. Зображення, символи та іконки повинні гармоніювати із загальною концепцією дизайну. Аргументуємо вибір форми елементів, їх композиційним розташуванням.

разробка фірмового стилю

Створення дизайну: матеріально-технічна частина 

Кінцевий результат залежить від матеріального втілення. Ця частина презентації залежить від того, над дизайном якого продукту ви працюєте. Якщо це створення фірмового стилю – слід передбачити реалізацію дизайну на різних носіях: гаджетах, рекламних щитах, різних предметах. Дизайн етикеток, наклейок і стікерів може отримати нового звучання за рахунок використання різних матеріалів для друку і після друкованої обробки. Продемонструйте зразки матеріалів і готових робіт, поясніть переваги вашої пропозиції.

Секрет успішної презентації концепт-дизайну 

Ваша презентація концепт-дизайну повинна бути яскравою, цікавою та переконливою. І, бажано, не стомлюючою, а мотивуючою. Тому викладайте саму суть, робіть акценти на важливих речах. Говоріть доступною мовою, але не спрощуйте. Не бійтеся використовувати спеціальні терміни і будьте готові пояснити їх значення замовнику в разі потреби.

Незалежно від способу подання запропонована вами концепція дизайну повинна бути зрозумілою для замовника, демонструвати ваш професіоналізм і викликати довіру. Крім того, важливо узгодити ваше бачення дизайну з бажаннями і можливостями замовника. Для успішної роботи необхідно досягти повного взаєморозуміння.

Після презентації дизайн-концепту у замовника повинна скластися абсолютно чітка візуальна картина і впевненість у правильності обраного рішення.

дизайн студія

Студія дизайну ТСД 

Компанія ТСД – успішний досвід роботи в напрямках:

·         розробка фірмового стилю;
·         дизайн логотипів і корпоративної символіки;
·         створення дизайну етикеток, наклейок, стікерів і упаковки.
Детальніше про компанію ТСД ви можете дізнатися тут.