
Мрієте, щоб продажі виросли в 10 разів? Спробуйте написати текст із закликом до дії.
Яким би пізнавальним, корисним або просто гарним не був ваш текст – без правильного заклику до дії він просто не спрацює. Як написати ефективний і стимулюючий до покупки текст? Читайте в цій статті.
Порада № 1. Визначте цілі.
Перш за все, зрозумійте, на яку реакцію ви чекаєте від користувача. Можливо, щоб він залишив свої контакти або зробив покупку? У будь-якому випадку, вибирайте тільки одну мету, щоб потенційний покупець не заплутався і не зробив жодного дії.
Порада №2. Забудьте про довгі тексти.
Заголовок повинен повністю відображати суть вашої пропозиції. Саме тому слова для заклику до дії варто підбирати особливо скрупульозно.
У заголовку та тексті використовуйте стимулюючі до дії дієслова, які продемонструють користувачеві можливість отримати вигоду з вашої пропозиції. А ще припиніть використовувати дієслова на зразок «купити» або «замовити»: вони не працюють тільки тому, що містять в собі вигоду для вас, а не для покупця.
Порада №3. Подбайте про «упаковку».
Створюючи стимулюючий текст, постійно звертайтеся до читача. Подбайте про те, щоб йому було приємно не тільки читати, але й дивитися на вашу пропозицію.
Також не забувайте використовувати контрастні кнопки. Контрастні – не означає яскраві, а ті, які виділяються на тлі інших кольорів (наприклад, чорний – на білому, білий – на синьому).
Порада №4. Не перестарайтеся з об’ємом.
Текст, що закликає до дії, повинен бути коротким. Крапка. Найбільш вдалий обсяг – до 160 символів.
Звертайте увагу на розмір кнопки: вона теж повинні виглядати гармонійно. Віддавайте перевагу середнім за розміром кнопкам з контрастним на її фоні текстом.
Порада №5. Стиль тексту.
Говорите с пользователем на простом языке, избегая слишком профессиональной терминологии, которая может его спугнуть.
Використовуйте перевірені слова та фрази.
У маркетинговій практиці існує кілька словесних формул, які сприяють просуванню бізнесу. Ось кілька з них:
«Підпишись на нашу розсилку – отримай подарунок до замовлення безкоштовно» (слово «безкоштовно»);
«Втомилися від неефективних уроків з англійської мови? Завантажте книгу «Вивчення англійської в короткі терміни» і подолайте мовний бар’єр за 1 місяць!» (Слово «втомилися»);
«Хочете отримати сучасну сумку? Додавайте нас у Фейсбуці та беріть участь в розіграші!» (Слово «хочу»);
«Чому Святослав Вакарчук обрав наш бренд одягу?» (Фраза «чому відома людина обрала саме нас»);
«Світлана замовила у нас сукню ще вчора, а вже сьогодні насолоджується ефектною обновкою» (будуйте заклики до дії на базі реальних коментарів з фото).
Сподіваємося, тепер всі ваші заклики до дій будуть ефективними!