
Як часто ви купуєте онлайн і які ваші критерії вибору товарів? Чи бувало так, що дивлячись на фото в інтернет-магазині, ви приймали рішення про покупку, або, навпаки, відмовлялися від неї? Можливо, ви самі продаєте через Інтернет. Подивіться на фото в інтернет-магазині і скажіть чесно, чи купили б ви самі цей товар?
Фото для інтернет магазину: що важливо знати
Статистика стверджує, що за останній час кількість маркетплейсов і загальна маса інтернет-продажів зросли в рази. На збільшення обсягів інтернет-торгівлі вплинула і загальна діджиталізація, і карантинні обмеження. Конкуренція серед інтернет-магазинів дуже сильна. І щоб залучити покупця, не можна просто показати картинку, зроблену телефоном в складському приміщенні.
Дослідження також показують, що одним з вирішальних чинників для здійснення покупки є не тільки такі об’єктивні параметри, як ціна і характеристики, а й суб’єктивні моменти. Головним з яких є враження, яке справляє фото товару в інтернет-магазині.
Кожного разу за вашим запитом в пошуку моментально видається безліч пропозицій. Але вибираєте з них ви те, яке викликає найбільшу довіру. Це в рівній мірі стосується товарів, які ви шукаєте цілеспрямовано, і тих, які купуєте вперше. Що ми маємо на увазі?
З одного боку, покупець вибирає якість як товару, так і сервісу. І якщо продавець не поважає покупця, показуючи йому неякісні фото товару, то про яку довіру може йти мова. Покупець мимоволі задумається, а чи варто перераховувати гроші цього продавцю, якщо є інші варіанти.
З іншого боку, дуже часто саме гарні фотографії мають вирішальний вплив на прийняття рішення про покупку. Бачачи привабливу картинку в Інтернеті, покупець геть втрачає критичний підхід. Яскравий приклад – Алі Експрес і подібні платформи.
Ми не стверджуємо, що продає тільки фотографія. Йдеться про те, щоб максимально використовувати всі можливості для збільшення продажу і не упускати жодної з них. І тепер ми підходимо до важливого питання: як зробити ефектні фото товарів для інтернет-магазину? Адже не кожен продавець має для цього технічні можливості. час, і, скажемо чесно, талант.
Поради щодо створення ідеального фото для продажу
Фото, зроблене на телефон в магазині або в підсобці, може бути шедевром, який передає атмосферу і настрій. Можливо, воно ідеальне для соцмереж, але не підходить для розміщення на сайті або в каталозі інтернет-магазину. Покупець повинен чітко бачити, що він купує, мати можливість детально розглянути продукт і, звичайно, відчути до нього безмежну симпатію.
Скільки можна навести прикладів. коли в реальності товар був набагато привабливішим, ніж його фото. Це стосується як продуктів харчування і напоїв, так і непродовольчих товарів.
Ось, наприклад, делікатесний морепродукт з приголомшливою фактурною упаковкою. На полиці магазину цей товар моментально привертає увагу своїм презентабельним і апетитним зовнішнім виглядом. Але неякісне фото зводить нанівець всі зусилля виробника і повністю дискредитує товар. В той же час, професійна фотографія підкреслить унікальні властивості делікатесного морського продукту з приголомшливою фактурною упаковкою.
Фотографії товару для маркетплейсів повинні бути естетичними і відповідати вимогам сайту. Існують певні тенденції веб-дизайну, про які продавець може не знати, але в яких розбираються професійні фотографи. І вони допоможуть вам зробити правильні фото для інтернет магазину.
Фотостудія Київ: замовити фото для каталогу інтернет-магазину
Наша порада – замовте професійні фото для інтернет-магазину, з високою роздільною здатністю, виконані при правильному освітленні, з правильного ракурсу, що демонструють товар у всій красі – і будьте спокійні, що вони вас не підведуть.
Замовити фото для інтернет-магазину в фотостудії ТСД ви можете прямо зараз тут.
Предметна фотографія. художня фотозйомка:
- вина, алкоголю, напоїв;
- фудфото;
- фото для інтернет-магазинів взуття;
- студійна зйомка одягу, аксесуарів, ювелірних виробів;
- фото для каталогів побутової, будівельної та автохімії;
- фотозйомка косметики, парфумерії;
- фото на замовлення виробів зі шкіри, сумок;
- та інших продовольчих і непродовольчих товарів.
Подивитися приклади наших робіт можна в розділі ФОТОСТУДІЯ.